7 oktober

Hejsan!

Jag fick inget samtal imorse av vikarieförmedlingen så jag vet inte vad jag ska göra idag. En promenad låter skönt och sen om inte Doulgas har andra planer så vill jag åka till honom :) Vi måste passa på att träffas nu när vi kan tycker jag. När inte jobb och träningar krockar hela tiden :)

Jag och Douglas på vår studentdag!

5/6-09


Efter att jag jobbat på dagis bara två gånger så märker man hur ärliga små barn är. Dom säger vad som tycker och tänker rakt ut! Och det slog mig i fredags när min moster,Dennis, Harry och Lina kom och Harry kom in och så fick jag en bamse kram av Harry att han tycker verkligen om mig. Han vill ge mig den där kramen och vill att jag ska lyfta upp honom för annars skulle han inte komma springandes och ge mig en kram. Och han skulle heller inte ställa sig framför mig och sträcka upp armarna så som han gör :) När jag förstod det här blev jag jätteglad eftersom att jag avgudar Harry! Han är min kusin och betyder väldigt mycket för mig. Då värmer det när man märker att han tycker om mig med :) En ärligare relation än den man har till ett litet barn går nog inte att hitta, tror jag :)




Båda mina favoritkillar fick vara med i det här inlägget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0