9 oktober

Hejhej!
Jag gick en promenad på en timme i onsdags i det fina vädret, det var skönt!
Sen snäll som min pappa är så körde han mig till Douglas och med mig tog jag mitt Monopol-Sverige som jag fick av mormor och morfar när jag fyllde år :) Så när jag kom dit strax efter tre så spelade jag,Douglas,Felix och Douglas mamma. Vi hann inte klart men det stod iallafall klart att varken jag eller Douglas skulle ha vunnit. Sen på kvällen kollade vi på två filmer, Wallander-Hämnden och sen halva Hit Man (HitMan är en av mina favoritfilmer).

Igår tog jag halv elva bussen hem och sen åkte jag med mina föräldrar till Södertälje. Jag köpte en ny vinterjacka, överdragsbyxor, smink, två mössor och en halsduk, en top och en blusklännig :) Så nu är jag utrustad för hösten/vintern! Det blev ingen träning för min del eftersom att jag ätit Voltaren för mitt knä och så har jag känning i halsen =/ Så det bästa är att vila. Istället gjorde jag och mamma ljusa slingor i mitt hår och jag är väldigt nöjd med resultatet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0