Fredag

Idag har jag faktiskt varit lite duktig. Jag har rensat lite i min garderob, plockat undan  och dammsugit i mitt rum och resten av nedervåningen :) Sen har jag även läst ute på balkongen ute i solen och kollat på den tredje Johan Falk filmen som var precis lika bra som dom andra två. Jag rekomenderar verkligen dom filmerna!

Strax blir jag hämtad av Douglas och VK (vet inte om någon mer kanske ska med). Vi ska till Heron City och kolla på Flickan som lekte med elden och jag hoppas att den är lika bra som Män som hatar kvinnor. Sen blir det hem och kolla på Idol som pappa spelar in och sen sova..Douglas åker hem för han ska jobba imorgon.

I morgon är det lördag och jag tror och hoppas att det kommer bli en kanon dag/kväll. Vi har ingen match i helgen så jag och tjejerna ska på party. Det tycker jag att jag förtjänar eftersom att det var två månader sen jag drack senast :)

Hoppas alla har en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0