Jag har dom bästa vännerna!

Det var trevligt hos min faster Jeanette igår kväll och Douglas kom dit vid sju. Vi fikade, pratade och sen kollade vi Idol :) När Idol var slut och vi kommit hem kollade jag och Douglas på Wallander - Prästen innan vi somnade.

Idag blev jag hämtad av Sarah,Lisa och Emelie 14.00. Jag fyllde ju år den 2 oktober och idag fick jag min present från dom. Jag visste inte vad som väntade bara att jag skulle ha med mig hårspray,vantar,bikini och solglasögon. Så när jag satt mig i bilen band dom för mina ögon och så åkte vi.

Det visade sig att dom bjudit med mig på spa och att vi även skulle få massage :) Det var jättehärligt där och vi fick umgås så det var super! Efter åkte vi till Sandys och åt en varsin kyckling och pasta sallad innan vi åkte hem. Tack så mycket för idag tjejer, ni är bäst! =)



Douglas är ute i Sthlm ikväll med några kompisar. Dom firar Micke som fyller år i helgen =) Så vi får väl se när jag får gå upp inatt och öppna åt honom :P

Imorgon ska jag först jobba hos mamma 7-12 och sen har vi match 17.00 mot Linköping!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0