10 september

Hejhej!

I tisdags kom Douglas hit vid tre. Vi gick till Båtklubben och metade lite och lyckades få upp två småfiskar. Det var ganska bra med tanke på att en gädda hoppade till och anföll fiskarna när vi satte på masken. Hur som helst var det mysigt. Sen hade jag träning och efter den kollade vi Idol och Andra Avenyn och så kollade jag och Douglas en film innan vi somnade.

Igår var det ju kanonväder så vi passade på att sola en stund på balkongen..Det resulterade till att vi blev svettiga och tog en dusch innan vi gick ner till centrum för att handla lite. Jag har kommit in i en te period så jag ville utöka våra tesorter här hemma så jag köpte Jordgubb och Vanilj :) Sen köpte jag även ett par värmebyxor (shorts) som förhoppningsvis ska vara bra för mina ljumskar! Senare åkte vi med Douglas pappa hem till Mariefred och jag kollade fotbollen med Douglas pappa medans Douglas hade träning. Sverige vann över Malta med 1-0 och var urkassa..målet var dessutom ett självmål! När Douglas kom hem kollade vi som vanligt på en film..alltid lika mysigt! :)

Idag har det varit ännu bättre väder. Solen sken och ingen blåst var det. Jag och Douglas gjorde lite ärenden i centrum och sen spelade jag, Douglas och Felix kort ute på verandan tills det var dags för mig att åka hem. Ikväll var det träning igen och den gick helt okej. Nu ska jag sova för imorn jobbar jag 6-14.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0