13 september

Klockan sex hade vi samling med laget och strax efter åkte vi till Köping där vi skulle spela cup. Vi bodde i stugor på en camping lite utanför Köping, det var riktigt bra. Jag bodde med Sarah, Lisa, Emelie, Malin och Johanna B :) När vi kom fram installerade vi oss lite i stugorna och sen åkte vi och åt middag och kollade Idol. Efter det åkte vi tillbaks till stugorna och hade lite teambuilding innan det var dags att sova.

Igår gick vi upp klockan sex och första matchen var klockan åtta. Den förlorade vi med 1-2. Andra matchen var klockan två och den vann vi med 6-4. Tredje matchen var klockan sex och den vann vi också men med 6-1 och sista matchen för dagen var klockan tio på kvällen och den slutade 1-1. Så vi kom tvåa i vår grupp och gick vidare till kvartsfinal.

Den spelade vi idag klockan 10 och förlorade med 0-4 så det var bara att packa ihop och åka hem. Trots att det inte gick så bra som vi hoppats på så är jag nöjd med helgen. Jag har haft jätteroligt med tjejerna och ledarna i laget och vi har spelat bra nästan hela tiden! :)

Men nu är jag hemma igen och är helt slut!! Det känns i hela kroppen att man spelat fem matcher på två dagar och att man inte sovit så mycket som behövts (även om jag troligen var den som sov mest). Så ikväll ska jag bara ligga i soffan och mysa. Helst hade jag velat ha Douglas här men han har träning :( Jag saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0