14 september

Hejhej!

Idag gick jag upp ganska tidigt eftersom att jag hade ett möte kl 10 med Laila som jobbar på vikarieförmedlingen. Så jag cyklade dit och mötet gick jättebra, så nu är det bara att hålla tummarna för att någon blir sjuk eller behöver ledigt ;)

Efter det har jag inte gjort så mycket alls. Kollat på tv, solat lite och sovit..Håller fortfarande på att ta igen mig efter helgen! Nej så jag känner att jag inte varit speciellt duktig idag men tränat det har jag iallafall gjort :) Inte har fick jag träffa Douglas idag heller och inte imorgon heller men förhoppningsvis sent på onsdag kväll. När inte jag jobbar så jobbar han och likadant är det med våra träningar den här veckan..lite synd!

Imorgon ska jag se till att göra saker. Om dom inte ringer om jobb så ska jag träffa Lisa och så ska jag få upp mina fina kort på väggen som jag pysslat med. Jag blev väldigt nöjd och kanske blir det några fler :) Och sen på kvällen är det träning som vanligt. Det börjar dra ihop sig nu..seriepremiären är på lördag i Karlstad, fy vad pirrigt!


Vi fyra är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0