17 september

Hejhej!

Igår jobbade jag hos mamma 6-16. Sen var det i princip bara att åka hem och göra sig i ordning och sen gå till mormor och morfar för igår fyllde min kära mormor år! :) Så vi var där och grattade henne med släkten och så, väldigt trevligt. Jag fick träffa mina småkusiner också vilket såklart var ett stort plus. Jag och Harry gick till lekparken en stund och så fick jag hålla Lina i min famn också :) Sen vid åtta åkte jag med Jeanette och Dennis. På vägen hem släppte dom av mig hos Douglas. Vi kollade på film och hade det mysigt.

Idag när vi vaknat busade vi mest..Vi hade bla matkrig med banan, smör och kaviar och det var lika äckligt som det låter! När vi slutit fred tog vi en behövlig dusch och sen tog vi det bara lungt. Douglas började jobba kl 15 och då åkte jag hem. Lisa kom förbi här en stund  innan träningen och vi låg i min säng och pratade. Sen var det dags för träning och nu sitter jag här. Måste gå och lägga mig för imorn ska jag jobba 6-14 hos mamma.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0