23 september

Igår på träningen spökade mitt knä så jag var tvungen att gå av =/ Jag vet inte hur jag ska förklara men det ilar och ibland klickar det till....får hoppas att det känns bättre på träningen imorgon!

När jag kom hem var Douglas här och han och pappa kollade på första Johan Falk filmen (som jag sett på bio med mamma och mormor) och sen när jag duschat kollade vi på tvåan. Båda filmerna är verkligen jättebra och spännande tycker jag, hoppas det kommer fler! Efter filmen gick jag och Douglas och la oss och låg och pratade in på små timmarna om allt möjligt, jag älskar det.

Imorse vaknade jag av att grannen började snickra fem meter ifrån mitt sovrumsfönster...spikade och sågade så att jag vaknade hela tiden. Det var inte kul. Vid tolv åkte jag,Douglas och mina föräldrar in till Södertälje. Där köpte vi present till pappa som fyller år på lördag och så köptet jag även ett halsband och ett armband från Guldfynd och tre filmer :) Mina föräldrar blir tokiga på mig för att jag köper så mycket filmer men det är min grej. Jag tycker om filmer och tänker inte sluta köpa dom ;)

När vi hade handlat på Coop också så körde vi hem Douglas som skulle börja jobba kl 17..Imorgon åker han till sina killkusiner i Helsingborg. Som bäst ses vi på onsdag om en vecka annars blir det på fredagen då jag fyller år. Det är tur att vi har det så bra när vi väl ses för annars hade det varit väldigt tungt!

Sen vi kom hem har jag kollat på en av filmerna, Sex,lies and murder och sen sovit en stund. Nu ska jag äta Ahlgrens bilar och titta på Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0