25 september

Idag fyller en kär vän år, Grattis Madde! :D


Madde till vänster :)

Igår jobbade jag hos mamma 10-16 och det gick super. Sen gjorde jag inte så mycker mer än att träna på kvällen och fixa lite med kort. Idag har jag jobbat 6-14 och sen solade jag en stund på balkongen och sen somnade jag tätt intill mamma (A). Snart ska vi äta god mat här hemma och sen ska jag köpa mig lite godis och så får vi se om jag träffar Lisa senare annars blir det en myskväll hemma, inte fel det heller!

Idag lyssnade jag och mamma på radio i bilen som vanligt och sen var den även på ute i matsalen när gästerna inte satt där. Och den här hysterin om Anna Anka förstår jag mig verkligen inte på...Hon är med i en Tv såpa, säger lite knasiga saker och vips är hon veckans mest omtalade person :S Löjligt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0