27 september

Jag kollade på herrarnas match igår med Sarah och Robin och till tredje perioden kom Lisa också :) Efter tre perioder var det oavgjort så precis som för oss spelas det fem minuter om en extra poäng och det fick Nykvarn, såklart! Efter det hade D2 match så jag kollade lite på den innan jag cyklade hem igen. Jag gjorde mig iordning och sen vid sex gick jag hem till Micke. Där var även Rasmus, Henrik, Niclas och sen när vi gick och åt kom även Johan, Richard och Uffis :) Det förades alltså hos Micke och där satt jag med min Loka...

Vid nio gick vi hem till Nille där han och Madde hade festen. Det blev ganska mycket folk och jag träffade många som jag träffade ganska ofta förut men inte längre, så det var roligt. Men sen är det ingen hit att vara nykter när alla andra (förutom Malin) blir fulla och odrägliga ;) Så vid elva rörde jag mig hemåt och det blev sängen nästan på direkten.

Men sen ringde min kära pojkvän mig fyra gånger inatt. Första gången vid ett och sista gången vid fem :P Han var ute på äventyr i Helsingborg och nykter, det var han inte hehe.

Om en stund ska jag och mamma gå en promenad med Simba och Rickie så att jag vaknar till ordentligt. Sen blir det hem och äta lunch, packa väskan och sen tagga till matchen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0