29 september

Hejhej!

Idag ringde klockan 5.15 och jag ville verkligen inte gå upp för sängen var så varm och skön. Men upp kom jag tillslut och så kollade jag på mobilen och såg att jag fått ett sms av Douglas igår kväll och det smset gjorde min dag kan jag säga! :) Jag jobbade hos mamma idag igen, frukost och lunch 6-17 så nu är jag trött. Och om 40 min börjar min träning och jag har inte sovit middag som jag alltid gör om jag jobbat..men det får funka endå.

Jag ska upp lika tidigt imornmen hur länge vi jobbar är osäkert. Sen på kvällen har jag ingen träning så jag tänkte städa och baka lite inför fredagen som jag ser fram emot :) Det är ju alltid roligt att fylla år men det jag ser mest fram emot är att träffa min släkt, för det är inte varje dag! :)

¨
Även om hösten är mysig så vill jag ha sommar!


Grattis kusin Elene till körkortet! :D


Kommentarer
Postat av: Elene

Taack kusin :D ses på fredag :D <3

2009-09-29 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0