3 september

När jag gjort mig i ordning cyklade jag hem till Lisa och dit kom även Emelie :) Med mig hade jag kladdkaka, grädde och läsk som jag köpt på Ica, vi var ju tvugna att fira!! Så vi fikade och kollade på en film tillsammans, det var mysigt.

Strax innan fyra cyklade jag hem, kollade på Top Model och sen sov jag en timme. Träningen idag var ganska tung och det berodde ju på förkylningen. Jag hoppas att jag inte mår sämre imorgon när jag vaknar bara för att jag tränade idag. Imorgon ska jag åka till Eskilstuna och möta upp Emelie när hon slutat skolan vid tolv så ska vi shoppa lite :) Emelie var ju duktig och sökte in till högskola och hon kom in! Så nu pluggar hon ekonomi i Eskilstuna, det är duktigt tycker jag.

Nu ska jag läsa min bok sen sova så att jag är pigg imorn!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0