30 september

Go kväll!

Idag har jag jobbat hos mamma 6-14.30 och det gick bra. När jag kom hem var jag trött och somnade snabbt och sov i en timme. Jag pratade med Doulgas också som är på kryssning nu med en massa kompisar :) Jag skulle också varit där om jag hade fått för min tränare, det hade varit väldigt roligt! Ett kul sett att fira min födelsedag i förskott på ;)

Men istället har jag gått en skön promenad med Lisa ikväll och snart ska jag kolla på Idol, det är inte helt fel det heller! :D Imorgon är jag ledig och även på fredag. Så om dom inte ringer in mig imorgon ska jag handlla lite med pappa inför fredag sen städa och baka det sista.

Ha en bra kväll!


Lisa jag vill att du ska veta att du är en underbar vän!
Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0