7 september

Endre som vi spelade mot igår var riktigt, riktigt bra! Det är ju ett av topplagen i elitserien så det är ju inte så konstigt...Vi förlorade med 0-13 och lärde oss en hel del och var överense om att några bollar gick in alldeles för lätt. Men men hur som helst var det en rolig match.

När jag kom hem sov jag en stund och sen tog jag bussen till Douglas som gick 17.oo. Vi åkte med hans mamma till Eskilstuna för att kolla på Douglas lag som spelade träningsmatch (Felix var med). Det gick inte så bra för dom heller tyvärr. Efter matchen åkte vi hem och myste med godis och en bra film :)

Idag sov vi ut till halv tolv..det var väldigt skönt. Sen kollade vi lite på tv och sen busade vi mest med varandra. Flera brottningsmatcher blev det, en på köksgolvet haha! Mamma och pappa kom och hämtade mig vid halv fem och ikväll har jag tränat :)

Nu ska jag snart sova för jag är tröttis!

Grattis kusin Nicklas på födelsedagen!

Jag och Nicklas på nyårsafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0