Jag är så stolt!

En av mina tre bästa vänner ringde mig för en halvtimme sen och gjorde mig så j*vla glad! Det var Lisa som ringde och berättade att hon tagit körkort!!!! :D Jag blev helt förvånad eftersom att hon gjort allt det här i smyg för att sen kunna överraska oss tjejer. Det enda jag visste var att hon övningskörde med sina föräldrar. Men nu har hon körkort och jag är så stolt, du har varit så duktig Lisa!


Grattis Lisa!

Idag ska jag såklart träffa den här tjejen och även Emelie! :)


Kommentarer
Postat av: SD

Ska du inte träffa mig? :(

2009-09-03 @ 17:41:00
Postat av: Celina

Men jag, Lisa och Emelie träffades hos Lisa på dagen och kollade film. Det var det jag menade :)

2009-09-03 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0