Lördag

Jag jobbade frukost idag och det gick bra. När jag och mamma slutade vid tolv åkte vi till Eskilstuna. När jag var där igår såg jag ett par skor från Monki som jag ville ha men efter mycket om och men åkte jag hem utan skorna. Självklart ångrade jag mig så idag åkte vi dit och jag fick skorna som en tidig födelsedagspresent av mina föräldrar, tack så mycket! :D

När vi kom hem vid tre cyklade jag hem till mormor och morfar som hade Harry på besök. Jag gick med honom till lekparken och sen gick vi till Björkestahallen för att kolla på innebandy, men jag fick mest springa efter Harry ;) Sen sov jag någon timme och ikväll har jag kollat på hockey och fotboll med mina föräldrar :)

Imorgon ska jag jobba frukost igen sen har vi match mot Endre 11.30. Efter matchen ska jag vara med Douglas, jag tror att han kommer hit :)

Mina nya skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0