Söndag

Matchen gick jättebra! Vi vann med 7-3 :) Hela laget spelade bra och jag är väldigt nöjd med mig, Johannas och Helenas insats. Vi var inte inne på något mål bakåt men var inne på ett framåt. Vänersborg kom trea förra året vilket gör att det känns ännu bättre att vi vann!

Det enda negativa var att jag har ont i mitt vänstra knä =/ Jag blir så less på att alltid ha ont någonstans..är det inte ljumskarna så är det något annat. Jag funderar på att gå och kolla upp knäet om det inte blir bättre snart.

Nu är jag helt slut och skulle nog behöva sova, vila ut kroppen. Men det tänker jag inte göra förens Douglas har ringt för jag vill prata med honom! Jag saknar honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0