1 april

Igår började jag inte jobba förens klockan 12 och det var skönt att få sova några extra timmar. Innan jag skyndade mig iväg till jobbet åt jag frukost tillsammans med Douglas som fortfarande var kvar hos mig. Som tur var hann jag träffa Lisa och krama om henne innan hon åkte från jobbet. Nu är hon i Kroatien :) På kvällen gick jag och Douglas till Filip & Amanda :) Amanda bjöd på en god middag och jag & Douglas hade köpt med oss glass och cola. Efter maten hyrde vi en film och kvällen blev väldigt bra!

Idag gick Douglas upp med mig för det var dags för honom att åka hem. Jag ser fram emot när vi slipper det. När vi bor tillsammans han & jag och vi får träffas varje dag, vilken lycka! Det gick bra att jobba idag också. Nu känner jag barnen i Sandtorp och då blir allt mycket lättare. Ikväll blir det myskväll med mina föräldrar.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0