15 april

Hejsan!

Igår sov jag och Douglas ut till tio men låg och drog oss i sängen till halv tolv. Sen gjorde vi scones som vi åt med ost och marmelad, supergott! Efter frukosten satt vi oss ute i solen i över en timme och sen gick vi en timmes promenad. Vid halv fem hämtade Lisa oss med bilen så åkte vi in till Södertälje där vi mötte upp Sarah. Vi gick till Sandy´s och åt en Submarine och sen fikade vi :) Det var trevligt! När jag och Douglas kom hem kollade vi på film och tog det bara lugnt.

Idag har jag jobbat hos mamma igen 6-14.30 och det gick bra. När jag kom hem somnade jag i två timmar och sen gick jag ut och sprang i 30 min vilket gick bra :) Imorgon jobbar jag på Vidbynäs igen och på kvällen är det möte med innebandyn, spännande!

Chris och Douglas

Jag och Douglas

Sarah,Lisa,Calle,Chris

Emma och jag

Chris,Emma,Tobbe

Sarah och Lisa

Jag,Emma,Pao och Linnea


Nicke,jag,Chris


Jag,Sarah,Lisa och Emmelie tog några kort tillsammans också men det var med Sarah kamera. Ska be om att få dom :)


Douglas i söndags, visst har han fina solglasögon ;)



Våra nygräddade scones igår! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0