16 april

Det gick bra att jobba idag om man bortser från min fot som började krångla när jag och mamma gick till bilen imorse. När jag stödjer på den strålar det i hela fotsulan och det gör väldigt ont. Så jag har trippat runt på tå hela dagen nästan...Mötet med innebandylaget gick snabbt och sen dess har jag varit hemma med mina föräldrar.

Imorgon ska jag och några kompisar till Globen och se SM-finalerna i innebandy :) Det ska bli roligt! Sen får vi se om jag hänger på gänget ut (ser inte ut så nu tyvärr) eller om jag är tråkig och stannar hemma med mamma och pappa. Är lite kluven faktsikt. Hur som helst ser jag fram emot imorn. Är det bra väder också kommer dagen bli klockren! :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0