19 april

Lördagen blev väldigt lyckad även om det inte blev någon utgång för någon av oss. Det var jag,Sarah,Lisa,Malin,Robin,Joey och Vargen som åkte till Globen för att se SM-finalerna i innebandy. Först ut var damerna, Iksu-Rönnby som var vädligt jämn och slutade med förlängning och straffar och vinst till Rönnby. Sen var det herr finalen mellan Täby-Storvreta och den vann Strovreta ganska klart. Jag hade jätteroligt! I två pauser satte vi oss i baren och tog en god päroncider, trevligt trevligt :) På kvällen var vi hos Vargen en stund och senare åkte vi vidare till en annan kille. Där var några man kände igen men mest nya ansikten. Vid halv tolv skulle vi gå ut men efter lite tjaffs och mycket velande slutade det med att vi åkte hem med Lisas snälla mamma som hämtade oss :) Så jag var hemma vid ett med en god kebabtallrik!

Igår skulle vi till Leffe och Carita för att fira Carita och Filip. Men eftersom att Filip fick bila till Frankrike för att hämta hem sin tjej firade vi bara Carita. Släkten var där och det bjöds på god smörgåstårta och gott fika så allt var bra. Sen fick jag skjuts till Mariefred, till Douglas.

Idag har jag jobbat på Winklerska förskolan och ska vara där imorgon också. Sen på kvällen är det dags att fira Filip, på hans födelsedag :) Douglas kommer hit imorn eller på onsdag, det blir bra!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0