23 april

Igår kväll efter hockeyn körde vi hem Douglas. Imorse åkte han & Felix till Göteborg för att festa och umgås med sina kusiner och jag fick gå upp och jobba. Men det är bra, bra med pengar. Men att det är skönt med fredag och helg går inte att förneka! Jag har tränat idag. Gick till mormor & morfar som har en motionscykel och jag cyklade 1,5mil. Har inte kunnat träna sen i måndags pga min onda fot..Jag måste nog köpa nya löparskor. Ikväll blir det lugnt och skönt med mammsen, pappa ska jobba.

Imorgon ska jag & Lisa (kanske någon mer) kolla på herrarnas dm-match. Sen ska jag cykla igen och lördagskvällen blir lika lugn som denna. Om en vecka åker jag med Douglas och hans familj till England. Douglas faster ska gifta sig :) Jag har aldrig varit i England så det ska bli spännande. Jag hoppas på lite shopping också! ;)

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0