25 april

Hejhej!

Lördagen blev inte "lugn" som jag planerat. När jag var i Wasahallen med Lisa,Sarah,Emmelie,Malin,Robin och Jonas och de började prata om att de skulle ut på kvällen blev jag också sugen. Så det slutade med att jag följde med ut. Fast först efter matchen åkte jag,Lisa och Emmelie ner på stran och handlade lite och sen åt vi lunch på Nancy´s launge, trevligt trevligt! På kvällen var vi hemma hos Jonas innan vi gick ut på The strip. Det var jag,Sarah,Lisa,Robin,Jonas och Joey :)

Idag har jag varit ganska duktig tycker jag. Jag har nämligen städat mitt rum ordentligt och cyklat 1mil :) Imorgon och på tisdag ska jag jobba hos mamma 6-16, ons,tor vet jag inte och på fredag åker vi till England! :D




Väldigt bra tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0