5 april

Det var mycket trevligt hos mormor & morfar i lördags. Jeanette, Dennis, Harry, Lina och morbror Micke var också där :) Vi kom dit vid tre och strax innan sju efter god påskmat och umgänge med släkten gick jag till bussen. Jag och Douglas skulle tagit det lugnt på kvällen men så blev vi hembjudna till Douglas jobbarkompis Evelina så vi gick dit. Där var lite annat folk och kvällen blev roligt!

Igår vaknade både jag och Douglas upp förkylda och det blev bara värre och värre. Klockan tre var det påskmiddag med hans släkt och när vi ätit upp var jag och Douglas tvungna att gå och lägga oss ett par timmar. Sen på kvällen kollade vi bara film.

Idag var jag,Lisa,Sarah och Robin och kollade på kvalmatchen mellan Rockets och Täby. Vi hejade på Täby som vände matchen och vann med 7-4 om jag inte minns fel. Efter det har jag slappat hemma. Är fortfarande förkyld så tänkte gå ner och lägga mig så fort Douglas ringt. Den här veckan jobbar jag i Sandtorp med Lisa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0