6 april

Hejhej!

Idag mår jag bättre. Jag är fortfarande snuvig och har lite hosta men febern har varit borta :) Det gick suveränt att jobba idag. Eftersom att jag jobbade med Lisa gick tiden fort och helt plötsligt var klockan 4. När jag kom hem märktes det dock att jag inte är helt frisk för jag skulle ta en liten tupplur men sov från 16.30 till 19! Och jag känner nu att jag inte kommer ha något problem med att somna om någon timme. Jag jobbar i Sandtorp med Lisa resten av veckan också fast på en annan avdelning. Men några timmar om dagen träffas vi.

Jag har lite ångest över att jag blivit sjuk för jag hade tänk börja hårdträna denna vecka. Vill vara i god form när innebandyn startar igen och snart är ju faktiskt sommarn här! Det känns inte som att jag kommer kunna träna imorn men kanske på torsdag, jag hoppas det. Sen ser det ut att bli en lugn och skön helg så då kan jag springa i hjorthagen i Mariefred :)

Jag vill tacka mina nära och kära än en gång för en underbar helg. Jag älskar er och mår så bra när vi träffas och umgås en dag. Och mina vänner och Douglas er har jag alltid roligt med, ni förgyller min vardag med skratt och trygghet. Alla ni, mina föräldrar, min släkt, mina vänner och Douglas, ni gör mig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0