8 april

Igår när jag och Lisa jobbade tillsammans bestämde vi oss för att gå ut och springa senare på dagen. Och det gjorde vi..Vi sprang i en dryg halvtimme och det var verkligen tungt. Dels för att jag inte tränat så mycket senaste tiden och sen även för att jag varit och fortfarande är förkyld. Hur som helst var det som vanligt skönt efteråt och jag kände mig lite nöjd. Efter det tog jag sex tåget till Mariefred och överraskade Douglas :) Han såg väldigt fundersam ut när han öppnade dörren! Vi gick till Emil och kollade Djurgårde-Linköping med Emil, Jenny,Dea,Emma,Kara och Hellan :)

Idag var jag ute med barnen i två timmar på förmiddagen och det var underbart! Solen värmde verkligen. Jag jobbade inte så många timmar idag men det var skönt för jag var trött. Somnade direkt när jag kom hem. Jag hade velat gå på hockey ikväll, SSK-AIK men så blev det inte. Får kolla på Djurgården-Linköping idag igen.

Imorgon får vi se om jag åker till Douglas eller om jag väntar med det tills lördag. På lördag ska vi umgås med lite vänner i Mariefred, kommer bli trevligt!


Min älskling för nästan precis ett år sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0