9 april

Jag lyckades få med mig telefonen från avdelningen där jag jobbade igår. Så imorse ringde en mamma och väckte mig och talade om att hennes dotter skulle vara hemma idag :P Som tur var skulle jag jobba på samma ställe idag så de fick tillbaks telefonen! Det blev så att jag åkte till Mariefred. Min snälla pappa körde mig =) Douglas kommer alldeles strax hem från jobbet och då kanske vi ska på 18års fest, det är inte helt 100. Jag som trodde att det här skulle bli en lugn helg för någon dag sedan, men icke! Men får tänka på att jag kommer arbeta varje söndag i maj månad så då blir det desto lugnare.

Ha en bra fredagskväll!

En sommardag i Mariefred med mina föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0