12 augusti

Mitt knä känns redan bättre så det är nog inget allvarligt endå. Det trodde jag faktiskt igår. Nu kan jag gå lite lätt på det här hemma men ibland hugger det till och vid vridningar gör det ont. Så det blir ingen träning för mig ikväll men jag ska dit och kolla tänkte jag.

Jag ska nog träffa Lisa och Emmelie senare, kanske kolla på Sex and the city 2 ? Något blir det :) Jag skulle ha åkt till Sara på fest efter träningen ikväll men det blir inte så nu. Vågar inte med knät.

Lejon

Jag & pappa

Tigrar

Jag & pappa

Mamma & pappa

Geparder

Dvärgflodhäst

Myrslok som har en 60cm lång tunga!

Jag & mamma

Jag med flamingos i bakgrunden :P

Sköldpadda

Någon apa

Strutsar



Lina och Harry :)

Douglas och Harry

Jag och Lina

Douglas och Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0