2 augusti

Hejhej!

Nu är jag hemma igen. Jag har haft en underbar helg med mina bästa vänner! I fredags tog jag ju tåget ner till Göteborg och det gick jättesmidigt och bra, tog 3 timmar och 25min. När jag kom fram checkade jag in på vårt hotell som var Scandic Europa och sen gick jag på stan tills tjejerna kom ett par timmar senare :) Vi kom lite till ordning innan vi gick ner på stan och åt middag, shoppa lite och sen gick vi hemåt för att göra oss iordning.

Vi förade på ett av våra rum och spelade ett roligt spel som Lisa hade med. Senare gick vi ner till hotellbaren för att dricka goda drinkar och där mötte vi upp Douglas kusin Oscar med hans vänner Axel,Adam och Adam. Efter det tog vi en taxi till Avenyn och började kvällen på Berså där vi mötte upp Sarahs barndomskompis Andreas med vänner. När vi varit där ett tag gick vi vidare till Deep där vi var resten av kvällen ( om vi bortser från "efterfesten" på vårt rum med Oscar och Axel haha)

På lördagen vaknade man upp lagom trött men det var ju dags för den underbart goda hotellfrukosten! Efter det la vi oss och sov ett par timmar innan vi var redo för stan. Jag tog med tjejerna till ett ställe vid Saluhallarna för att äta lunch, räksmörgåsar. De var jättestora och jag åt där med Douglas och hans föräldrar förra sommaren. På kvällen var det party igen med denna kväll med Sarahs barndomskompisar Andreas och Daniel med vänner. Vi var på ett ställe som hette Trägår´n och det var grymt roligt! Helt klart min roligaste utgång, vi dansade hela kvällen! Jag sprang även på Robin som jag jobbar med på Ica, helt sjukt...Nej, kvällen var som sagt lyckad.

På söndagen var det fem trötta tjejer som checkade ut klockan elva så vi la oss i bilen och sov efter frukosten. Sen gick vi lite på stan, åt lunch och sen åkte vi hemåt. Tack tjejer för en rolig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0