30 augusti

Hejhej!

Nu har det gått flera dagar igen sedan det senaste inlägget. Men jag jobbar mycket,tränar och har helt enkelt annat för mig. Synd för mig när jag om tio år vill gå tillbaks och se vad jag gjorde som 19 åring...Fast jag kan ju berätta lite om de senaste dagarna.

Torsdag - Jobbade jag 7-16 på Ica, fick reda på att jag blir kvar där och på kvällen hade vi träningsmatch mot Farsta :)
Fredag - Jobbade 8.30-18 sen åkte jag & Lisa till Mariefred och kollade film med Douglas & Oscar, vi såg Salt och en Wallander film och skrattade en hel del! Jag och Douglas hade varit tillsammans i 1år och 9månader <3 
Lördag
- Jobbade 11-20.15 sen var jag med Sarah,Lisa och Emmelie hos Sarah. Vi kollade på Remember me och på filmen från Roadtripen!
Söndag - Samma fyra tjejer åkte till Taxinge slott och fikade gott och tittade på Emmelies mammas konstutställning :) Sen kollade vi lite innebandy. Senare på dagen lagade jag,Lisa,Douglas och Oscar middag tillsammans och sen gick vi på bio, Knight and day.
Måndag - Jobbat på Vidbynäs 6-16, varit ute och sprungit och suttit här.


Det var mina senaste dagar det. Imorn kanske jag lägger upp bilder från kräftskivan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0