5 augusti

Hejhej!

Jag har haft två riktigt bra lediga dagar. Igår klippte jag mig, bara topparna och det blev bra. Man ser inte så stor skillnad. Efter frukost m.m åkte jag och Douglas in till Södertälje. Douglas skulle lämna blod och jag anmälde mig och lämnade blodtest (fast att jag tycker det gör ont). Så jag ska och bli blodgivare :) Jag tänker att tre ynka gånger kan jag väl bita ihop, en påse blod kan hjälpa 3personer och sen är det bra för en själv också.

Efter det åkte vi till Coop,Elgiganten och sen till Moraberg och gick lite där. På kvällen hade jag träning och det gick väl bra, roligt var det iallafall! Sen hade vi myskväll här hemma. Först jag,Douglas och mina föräldrar och sen gick jag och Douglas ner och kollade på Anastasia innan vi somnade :) Idag sov vi ut ordentligt sen gick jag,Douglas och mamma en promenad till Hökmossen där pappa var. Åt en glass och sen gick vi hem igen. Jag och Douglas lagade middagen idag och det blev jättegott! Torres härliga Dragon kyckling blev det, med ris till ;) Ikväll har jag tränat igen och nu ska jag krypa ner i sängen och kolla Sex and the city en stund. Imorn jobbar jag 7-16.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0