9 augusti

Igår efter jobbet gick jag ut och sprang i 40min, det var perfekt väder. Resten av kvällen tog jag det lugnt i soffan framför tvn. Idag jobbade jag 6-12 och sen somnade jag och sov till fyra, var helt slut. Jag hade tänkt städa mitt rum idag men det får bli på torsdag eller fredag istället. Jag har semester i en vecka nu och det känns underbart. Det bästa är att det händer roliga saker denna vecka också!

Tisdag - Jag och mina föräldrar ska åka till Parken Zoo i E-tuna, min idé :)
Onsdag- Jag och Douglas ska hälsa på Dennis,Harry och Lina i Västerås! Sen har jag träning på kvällen.
Torsdag- Träning sen har Sara födelsedagsfest, förhoppningsvis kan jag ta mig dit.
Fredag- Är bjuden till Marina men det är inte helt spikat än.
Lördag- Douglas har kräftskiva och det ska bli jätteroligt, många vänner kommer :) Troligtvis blir det en lugn kväll för min del, jag ska kanske spela match på söndagen.
Söndag- Träningsmatch mot Telge?



Emma fyllde 19år, 5 juni



Jag & Douglas var där

Jag,Emmelie,Sarah och Lisa åt en mysig middag i stan :)

Sommaren är bäst, synd att den är över så fort bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0