Jag är lycklig!

När jag vaknade idag efter min vila låg jag och tänkte en stund. Jag tänkte på mitt liv, hur jag mår, på alla underbara människor runt omkring mig och på mitt jobb (som jag hoppas att jag får behålla till hösten). Och när jag låg och tänkte på det här fick jag en bra känsla i hela kroppen som talade om för mig att jag är lycklig, jag trivs verkligen med min vardag. Jag har en underbar pojkvän och fantastiska vänner som jag älskar så mycket. Jag har så roligt med er fem, Douglas,Sarah,Lisa,Emmelie och Malin ni är mina favoriter och jag är så glad att jag har er så nära mig! Jag litar på er till 100% och det säger det mesta. Jag har även en familj och släkt som jag tycker väldigt mycket om, även om vi många av oss inte ses så ofta så vet man hur nära man står varandra, det ger trygghet bara det.

Två andra faktorer som gör mig lycklig är mitt jobb på Ica. Jag trivs jättebra och jag är så glad att jag har ett jobb, ett schema att gå efter, för det är ju inte lätt att få jobb nu. Sen att det känns bra med innebandyn är en lättnad. Det har varit en del av mitt liv i så många år att det skulle vara tråkigt att sluta, att tappa suget helt. Nu på träningarna har jag verkligen roligt. Vi har nya härliga tjejer i laget och en ny tränare. Om jag får fortsätta på Ica i höst kommer ju innebandyn komma lite i kläm men det är så det är, jag vill jobba kvar så jag får träna så ofta jag kan helt enkelt. Men bara känslan av att se fram emot träningarna är underbar!




Just nu är allt nästan för bra för att vara sant, vilket är en lite läskig känsla, men jag ska njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0