10 december

Nu måste jag ta mig i kragen och prioritera bloggen bättre! Det är endast för mig skull så att jag kan gå tillbaks om tio år och läsa vad jag gjort..Och nu i december månad måste jag bli bättre för jag älskar julen och allt som hör till :)

I lördags spelades årets viktigaste match. Vi spelade mot Rockets och vann med 4-5 vilket betyder att vi vann serien, obesegrade. Hur skönt som helst. På kvällen var det lagfest hemma hos vår kapten Johanna och det var jätteroligt. Vi hade julklappsutdelning, drack glögg, lekte lekar och dansade.

På söndagen åkte jag och mina föräldrar till Stockholm för att gå på julmarknaden i gammla stan och julhandla lite. Det var en mysig dag :) På kvällen åkte jag till Douglas där jag blev kvar till tisdag kväll.

Måndag & tisdag bakade jag och Douglas. Det var kul! Vi bakade lussebullar, mozartkulor och vanliga bullar, massor med bullar och det blev supergott.

I onsdags jobbade jag sen hade jag lite tomteverkstad hemma innan jag åkte med Douglas mamma och kollade på Douglas match. De spelade bra och vann, Douglas gjorde mål!

Torsdag och idag har jag jobbat. Det går bra på nya jobbet, jag trivs väldigt bra. Ikväll blir det mysjkväll med mina föräldrar och Douglas. Tyvärr ska pappa gå och jobba sen. Det är Idol finalen idag. Jay & Minna är det kvar. Jag hoppas att Jay vinner, jag ska rösta på honom!

Jag jobbar även lördag, söndag så helgen blir lugn. Det är lika bra eftersom jag inte är helt frisk. Har varit hängig hela veckan. Nu ska jag äta lite mat, sen slå in julklappar, duscha och sen kommer Douglas <3

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0