13 december

Idag är det lucia fast det har jag inte märkt av, tråkigt! Det saknar jag från skolan. Man var nämligen garanterad ett luciatåg då :) Douglas kom till mig igår efter jobbet. Vi kollade lite tv men orkade inte alls länge. Så vi gick och la oss. Idag skulle vi båda vara duktiga och lämna blod men jag fick inte. Jag hade inte varit frisk tillräckligt länge. Så jag får komma tillbaks efter julafton sa hon. När Douglas var klar julhandlade vi en del och sen åkte vi till sjukhuset. Jag var på återbesök angående min lilla knöl i bröstet som jag upptäckte för ett år sen och då tog lite prover och så. Hur som helst var allt som det skulle och nu behöver jag inte bry mig mer om det, vilket var skönt att höra :)

Nu i eftermiddag har jag och Douglas klätt vår julgran (den blev inte helt klar), jag har slagit in julklappar och så har vi kollat lite hockey. Snart ska jag iväg på träning och jag hoppas det går bra, har inte tränat på sex dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0