16 december

God morgon!

Veckorna susar förbi och det är redan torsdag..Om en vecka imorgon är det julafton, åh så mysigt :) I tisdags efter jobbet var jag hos mormor & morfar och julbakade. Vi hann med tre olika saker och allt blev jättebra. Det var roligt! Tränat har jag gjort måndag och tisdag och sista träningen innan julledigheten är ikväll. Igår på kvällen åkte jag och mamma till Åker och tittade på Douglas match mot Järna, tyvärr blev det förlust. Douglas följde med hem till oss och sen ringde klockan fem imorse, inte kul att lämna den varma sängen då inte..

Imorgon är jag och Douglas lediga så då ska vi hälsa på Katarina och Gugges valp Flisa som dom fick hem i helgen. Vi ska även julhandla det sista från oss två och sen på kvällen ska jag,pappa och Douglas äta julbord på mitt och mammas jobb, Vidbynäs. Det ska bli gott :D

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0