2 december

Nu är december månad/julmånaden här och det är så vackert ute. Ordentligt med snö har kommit och träden är sådär vita som jag tycker är så fint. Men det är kallt, väldigt kallt.

Helgen som var blev perfekt. I fredags var jag,Sarah,Emmelie och Malin hembjudna till Lisa på middag och julklappsutdelning :) Maten var jättegod och vi alla fick och gav fina presenter. Vi kollade lite på Idol, satt och pratade och drack goda drinkar och vin. Sen bestämde vi oss för att gå ut! Väl ute på 550 träffade vi på massa roliga människor och det blev en lyckad kväll.

När klockan ringde 8.15 på lördagen var jag inte lika glad, men det ändrades ganska fort. I lördags tog vi tjejer med Lisa till Stockholm för att hitta på något tillsammans nu innan hon åker iväg. Så vi gick på julmarknades i Gammla Stan för att sen äta en god lunch och gå i lite affärer. Efter det tog vi med henne till Berns där vi skulle se en spelning med Oskar Linnros! Det var jättebra och Lisa verkade nöjd :) Efter det åkte vi till Malin & Linus i Södertälje och förfestade hos dom med grabbarna för att sen gå ut på The Strip, ännu en lyckad kväll!

I söndags gjorde jag inte så mycket. Kollade på Grey´s Anatomy och väntade på att Douglas skulle komma och hämta mig påvägen hem från Helsingborg. Jag följde med honom hem och vi hade det mysigt i soffan framför Beck.

I veckan har jag jobbat,tränat och varit med Douglas på kvällarna. Han har kommit hit efter jobbet på kvällen vid tio och åkt hem på morgonen när jag börjat jobba, men några timmar och hela nätter får vi iaf tillsammans :) Igår var jag med Sarah,Lisa och Emmelie efter jobbet. Vi kollade på film och åt hämtmat, mys!

Idag är det torsdag och om en timme börjar jag jobba. Sen åker jag direkt till träningen som börjar halv åtta...

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0