20 december

En ny arbetsvecka är påbörjad och det känns bra. Två dagar till sen julledigt :) Min helg var jättebra. I fredags bjöd jag med Douglas och pappa på julbord på jobbet. Det var mycket trevligt och maten var god! Efter åkte jag och Douglas och träffade Andreas, Virra och Timmy en stund och sen åkte vi hem och kollade film.
I lördags jobbade jag frukost sen var jag och pappa i Södertälje och julhandlade det sista. På kvällen firade vi Malin och Sarah som fyllde år i helgen, 19 och 20 år :) Sarah & Robin styrde förfest och sen gick vi ut på 550. Det blev en väldigt lyckad kväll med mycket dans och skratt.
I söndags fixade och donade jag lite. Städade, slog in julklappar, fixade lite med granen, lagade middag och på kvällen gjorde jag massa julgodis :)
Idag är det måndag och nu är jag hos Douglas. Hans kusiner Gustav & Sebastian har kommit hem från Helsingborg så vi hälsade på :) Nu är Douglas på träning och jag ska nog passa på att vila lite. Är trött.
Lite bilder från olika saker kommer snart upp, det var längesen jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0