21 december

Go kväll!

Idag har jag varit trött men endå lyckats få mycket gjort på jobbet, bra där! Nu är det bara en ynka dag kvar innan lite ledighet..Känns konstigt att vi ska städa bort julen på jobbet imorn innan julafton ens varit! Nu ikväll har jag suttit och fixat med julklappsrim, det är roligt. Jag kommer inte på alla själv men försöker att göra om lite och så. Alldeles strax ska jag ta mig ut i vinterkylan och springa 7km. Är inte alls sugen men måste hålla igång nu när vi inte tränar med laget. Imorgon ska jag fixa och dona lite till och sen på kvällen åker jag till Douglas. Måste lämna rimmen till julklapparna som jag lämnade där igår :)

Det börjar verkligen närma sig nu. Julen är så mysig och man får tillbringa dessa dagar med personer man tycker mycket om. Jag kommer flänga runt lite just på julafton men på så sätt hinner jag träffa alla. Vi börjar som vanligt hos mormor & morfar. Jag och mina föräldrar går dit och så är min morbror Micke där, vi äter och umgås :) Sen ska vi till min farbror Leffe & Carita där pappas syskon är med familjer. Där blir det fika och att umgås. Efter en stund hämtar Douglas mig och resten av kvällen tillbringar jag med hans familj och släkt, precis som förra året!

På juldagen följer Douglas med mig och mina föräldrar till mormor & morfar. Då är min morbror Micke kvar och så kommer moster Jeanette, Dennis,Harry och Lina. Det blir fika och julklappsutdelning :)

På annandagen kommer mormor,morfar och morbror Micke hit på julmiddag :)

Så ser mina juldagar ut och jag vet att det kommer bli toppenbra!

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0