23 december

Hejhej!
Igår städade vi bort julen på jobbet. Vi åt även ett gott julbord tillsammans innan vi önskade varandra God Jul. Efter jobbet  åkte jag och Emmelie hem till Sarah & Robin för att umgås lite innan julafton :) Sen körde pappa mig hem till Douglas. Jag kollade lite tv med hans familj innan han kom hem från träningen. Sen hade vi rimstuga till våra gemensamma julklappar, det var mys! Idag när jag tagit tåget hem härifrån ska jag åka en sväng in till Södertälje. Det kan bli att jag köper en sista klapp men jag ska även kolla efter något att ha på mig på juldagen/nyår :) En julklapp till mig själv...Idag är/var min farmor Mariannes födelsedag! Grattis farmor =)
En stor sak som hände igår var att min kära vän Emmelie tog körkort, stort grattis till dig gumman! :D Nu är det jag och Malin kvar...Har lite ångest faktiskt.
Hur som helst är det julafton imorgon. En av de absolut bästa dagarna på året, det ska bli så roligt! Jag tycker om att umgås med min släkt och jag älskar att ge bort presenter och se allas (förhoppningsvis) glada reaktioner. Sen att få en och en annan klapp är inte fel det heller ;)  Ha en bra dag så hörs vi senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0