26 december

Hejhej!

Min jul har varit perfekt. Jag har umgåtts med mina nära & kära tre dagar i rad, ätit massa god mat, fikat gott, fått fina julklappar, har fått ge bort uppskattade julklappar, utgången igår var jätterolig. Jag är verkligen nöjd :)

På julafton hade jag och mina föräldrar först lite mysigt hemma med julaftonsfrukost, vi fixar och donar och innan vi gick till mormor & morfar öppnade vi julklapparna under granen. Vid två kom vi till mormor och morfar där morbror Micke var också. Vi drack glögg och kollade lite på Kalle Anka innan vi satte oss till bords och åt den goda julmaten. Mormor hade fixat och donat så gott, egen hemmagjors lakrits sill bla :) Vi satt och påt en bra stund, det var trevligt! Efter maten fikade vi gott. Vid sex tiden gick jag över till min farbror Leffe. Där var även faster Jeanette & Tommy, farbror Benge, Elene,Ing-Marie,Annemie,Marcus, mamma & pappa. Douglas kom även dit. Vi fikade och hade det trevligt och efter en stund följde jag med Douglas hem till Mariefred. Vi gick över till Douglas moster där släkten var. Vi kom mitt i julklappsutdelningen och alla verkade glada över sina julklappar,jag blev jätteglad :) Det blev ännu mer gott fika och lite senare kollade vi på Tomten är far till alla barnen, den är ju så rolig! Julafton slutade hemma i Douglas soffa med Douglas och Felix, vi kollade på en jaktfilm :)

Igår på juldagen var vi hembjudna till mormor & morfar igen. Nu skulle moster Jeanette,Dennis och småkusinerna Harry och Lina vara där också! Vi började med julklappsutdelningen och jag blev nöjd, fick mycket bra saker. Mina och mina & Douglas julklappar verkade bli uppskattade, det är kul! Sen fikade vi och det blev lite lek med Harry och Lina :) Vi hjälptes även åt att bygga ihop hjullastaren som Harry fick av mig och Douglas, det var inte helt enkelt vill jag lova...Strax efter sex gick jag hem till Sarah & Robin, Oscar var där. Vi gjorde oss iordning för kvällen, drack lite och så innan vi fick skjuts in till The Strip. Vi och några fler hade bokat ett bord till kl 20, det var klockrent. När vi kom dit stod det fyra ishinkar med öl/cider på bordet som vi fick ta ur så vi slapp springa i baren. Det kom mer och mer folk och det blev bra drag. Jag hade en toppenkväll med mycket dans och skratt :) En av dom bästa utgångerna någonsin!

Idag har jag kollat vidare på Greys Anatomy (fick säsong tre av mamma&pappa). Sen vid fem kom mormor,morfar och morbror Micke över för att ära julmat. Det var gott även idag :D Senare tog jag tåget till Douglas och här är jag nu. Imorgon ska vi åka och kolla mellandagsrean och så kanske jag lämnar blod. Sen på kvällen är det träning som gäller, kul! :)

Bilder från denna underbara jul som tagit slut alldels för fort kommer inom kort.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0