28 december

Jag,Douglas och Felix åkte till Skärholmen igår. Vi gick runt några timmar och jag kom hem med ett rint färgglatt bäddset,ett nagellack och lite grejer till nyår. Träningen på kvällen var rolig. Vi var inte så många men det gjorde inget, jag hade kul :)

Idag har jag varit i Södertälje med mamma & pappa. Jag handlade en topp, en klänning och Grey´s Anatomy säsong 4. Träning hade vi idag igen men den var väl sådär...helt ok. Nu ska jag duscha och sen kolla Grey´s Anatomy. Kanske läser lite i Blondinbellas bok som jag fått av mina föräldrar. Jag vet inte riktigt var jag tycker om den. Ganska bra är den fast den hade nog varit bättre om den kunnat hjälpa mig, om jag haft något problem. 

Min kära och saknade vän Lisa fyllde 20år igår, grattis vännen! :) Jag saknar dig och önskar att jag kunde vara hos dig nu, speciellt nu <3


 Här kommer bilder från min jul.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0