1 februari

Jag hade det väldigt trevligt hos mormor&morfar i lördags. Vi åt god mat, jag och mormor spelade Alfapet och sen kollade vi tre på Sommaren med Göran :) Efter filmen gick jag hem och sen mötte jag Douglas vid tåget. Vi gick aldrig till Niclas eftersom det visade sig att de skulle ut i Södertälje. Så istället hade vi det mysigt här hemma när vi kollade på Gudfadern II.

Igår innan matchen kollade jag och Douglas lite mer film, spelade Alfapet och tog det lugnt. Halv fyra var det samling och fem började matchen mot Marstrand. Vi hade 307 åskådare tack vare en anordnad tävling. Det var kul! Matchen vann vi med 11-0 (4-0,4-0,3-0) och jag spelade sex byten, jippi! Det var bra med en vinst iallafall =)

Efter matchen var det inga glada miner men till slut fick Douglas mig på bättre humör och så lagade vi en god middag och hade det mysigt framför tvn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0