10 februari

Våra tårtor gjorde succé igår och endå glömde jag bort att ta kort på det färdiga resultatet :( Men något säger mig att jag och Douglas kommer att göra fler tårtor. Elva grabbar kom och firade Douglas igår och som vanligt med dessa killar blev det mycket skratt! Bill som var den minsta killen hade sönder pallen som han satt på haha, helt sjukt... Det var roligt att träffa alla och på fredag kanske några av oss träffas igen =)

Idag har jag jobbat på Sandtorps förskola på Björnidet, det gick bra men lite trött var jag från igår. Jag,Lisa och Otto jobbade alla i Sandtorp idag, inte dåligt inte :)  När jag kom hem somnade jag två timmar och snart är det middag. Imorgon ska jag jobba några timmar och sen på kvällen är det träning.



Jag & Harry i lördags


Harry med coola brillor!


Jag myser med Lina i fåtöljen :)

Nyvaken Douglas :)   <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0