12 februari

Hejhej!

Igår jobbade jag på Hökmossen med mina "gamla" förtjusande barn :) På kvällen var det träning och den var rolig, det gick bra. Idag blev det inget jobb men jag vaknade av att mamma och pappa var uppe. De har inte vant sig vid tidsskillnaden än :P Så vi har tittat på Avatar och så har jag städat lite. Om två timmar hämtar Douglas mamma mig så åker vi hem till dem.

Ikväll ska jag & Douglas + några vänner på fest i Stallarholmen. Det är två tjejer som fyllt 18 år och vi är bjudna av Danielle :) De har hyrt en lokal och det ska komma 200pers så jag ser fram emot en rolig kväll!!

Imorgon ska mitt lag spela match mot Köping som ligger tvåa i serien men jag ska inte vara med. Det är ett beslut som jag tagit av olika anledningar, men det känns bra. Isället ska jag hålla mina tummar så hårt jag kan samtdigt som jag firar Douglas med hans släkt.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0