13 februari

Kvällen igår blev väldigt lyckad om man bortser från en sak. Först var vi hos Tobbe med lite annat folk och sen tog vi bussen till Stallarholmen där festen var. Det var en bit att gå till lokalen men det var det lätt värt för jag hade väldigt roligt. Jag dansade mycket och träffade roliga människor! Elene var där men drog ganska fort efter att vi kommit..det var synd. Vid ett pga lite onödigt tjaffs åkte vi taxi hem och somnade som stockar i sängen, med min mobil mellan oss? haha.

Idag har vi slappat och sen vid tre kom Douglas släkt för att fira att han fyllt år. Sen åkte jag med Douglas morfar & Tina hem till Nykvarn.

Ikväll är det Maja som ska firas :) Hon har också hyrt en lokal i Södertälje och temat för kvällen är rock! Jag tror att även denna kväll kommer bli lyckad.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0