15 februari

Igår kväll när Douglas kom mös vi med glass,chips,trocadero och film "The Case" :) Tyvärr var filmen inge vidare men det gjorde inte så mycket. Jag hade det så bra endå! Sen att få somna in i Douglas famn kan ju vara det bästa som finns, så tryggt.

Idag har jag jobbat 7.30-14 på Lillahagadagiset och det gick bra! Jag ska jobba där imorn med men då till fyra. När jag kom hem var Douglas kvar så vi tog det lugnt, kollade lite Sex and the city (inte Douglas favorit, han är snäll helt enkelt), jag fick massage, vi brottades och sen blev han hämtad. Träningen ikväll var rolig och den gick helt okej. Jag och Johanna krockade och jag landade på knät så jag hoppas att jag inte vaknar upp imorn och har ont :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla Sex and the city, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0