18 februari

Jag somnade som en stock igår och inte vaknade jag under natten fastän Sverige vann med 2-0 mot Tyskland. Imorse ringde de från Lillhaga igen och jag fick jobba 8-16 :) Det gick bra men jag känner att jag har en förkylning på gång. Jag har ont i halsen och så hade jag lite feber när jag kom hem. Jag ska försöka sova bort det för imorn ska Emmelie få sin 20års present av oss och det vill jag ju inte missa!!

Men nu ska jag väl sätta mig i soffan med mina föräldrar och kolla på OS. Jag blev väldigt imponerad av Anja Persson ikväll att hon vågade sig ut i backen ikväll igen efter gårdagens krasch efter att hon flygit 60 meter i luften! :O


Kommentarer
Postat av: TESS

Sv. Tack så mycket! :D Hoppas det är bättre med dig nu :)

2010-02-18 @ 23:20:22
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0