2 februari

Idag fyller en lagkamrat 20 år, nämligen Johanna Bjälkmark så ett STORT grattis till henne! :)

Det är även exakt åtta månader tills jag fyller 20år och en vecka tills Douglas fyller 20år.

Jag har jobbat idag och det gick superbra. Sen gick jag och handlade lite mat och när jag kom hem fastnade jag framför tvn tills det var dags för träning. Träningen gick bra och efter bjöd Johanna på glass och fruktsallad :)

Nu ser jag fram emot att lägga mig i soffan igen och kolla på Paradise Hotel finalen. Det är bara tre par kvar nu efter att Andreas och Greta blev utspelade igår. Så nu är det Christoffer & Erika , Patrik & Jackie och Fra & Pontus som slås om att vinna!

Det ska bli så spännande att se vem som står som den slutlige vinnaren. Tidigare år har det ju varit en person som vunnit och är det så även detta år tror jag inte någon av dessa personer skulle dela med sig av pengarna till sin partner....Men jag kan ha fel!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0